Факт, що шкільна програма з літератури недосконала: якось так побудована, що учні не надто люблять літературу й не хочуть її читати. Лише титанічними зусиллями вчителів і вчительок укрліту та зарліту декому вдається прищепити ті любов і бажання. Втім, це радше винятки, ніж правило. Як зробити, щоб все було інакше, щоб уроки літератури стали не марудством, а радістю? Про це й поговоримо.
- Про доцільність програми взагалі на тлі прикладів, де вона відсутня.
- Про «троянди й виноград» викладання, які пропонують у неправильному порядку.
- Про «страх і трем» довкола доцільності об’єднання укрліту та зарліту.
- Про конкретику наявних програм: що так, а що ні.
- Про вірші напам’ять, як моральну травму.
- Про творчі завдання, котрих бракує.
- І про бажання писати та як його заохочувати.